28 Haziran 2014 Cumartesi

Katil Kim?


Suç kimde,mutlak doğrular ve arada kalmış göreceli doğrular arasında bocalayan,yanlışa gidip gelen biz insanların hangisinde oluyor suç onu merak ediyorum.Doğru ne, yanlış ne?Benim için oldukça açık olan bu kavramlar (daha doğrusu hangi davranışın doğru hangisinin yanlış olması açık) neden başka insanlara gelince farklılaşıyor.Neden yalnız bir doğru yok.Daha doğrusu birkaç doğru olabilir anlıyorum.Hatta bazı durumlarda bunu görebiliyorum ama benim asıl derdim benim için apaçık yanlış olan bir şeyi yapan birisinin onun doğruluğuna inanması.Acaba gerçekten de doğru olduğunu düşünüyorlar mı?Yoksa sadece yiğitliğe bok sürdürmemek için mi yanlışlarını görmek istemiyorlar.Ya da kendini tanımak, kendine dışarıdan bakabilmekle mi ilgili tüm mesele?
Hepimiz katiliz aslında.Yeri geldiğinde hepimiz yanlışlar yapıyoruz elbette.Ama azılı katiller ve insaflı katiller diye ayırmak gerekir bence.Katil deyip aynı kefeye koymak olmaz şimdi. :) Küçüklüğümden beri insanların içine girmek,bütün düşüncelerini,aklından,kalbinden geçenleri bilmek isterim.Ah bir bilsem zaten pek çok şey çözülecek ya neyse.Bu arada insanları takmadığımı söyleyen ben aslında onları yani sizleri pek fazla takıyormuşum.Bunu bir kez daha gördüm ve artık kendime itiraf ettim.
Katillik kötü ama önemli olan bunu bilerek yapıp yapmadığımız.Acaba bazı insanlar kötü düşünerek bazı hareketler yapıyorlar mı gerçekten?Kişi kendinden bilir işi;ben neredeyse hiç denecek kadar az yaptım bunu.Onlar da bayağı ekstrem durumlardı.Hemen de bahanelerim hazır.Çok az yaptım nolur ki ve o durumda yapmak gerekirdi falan.Noluyoruz.Yaptıysan yaptın işte.Bahane bulmaya gerek yok.Dürüst ol.Ne yaptıysan arkasında dur.Evet burası kendimle olan bir konuşmaydı her neyse. :D
Katletmek  suçtur;pişmanlık bu suçu hafifletir,kibirse azdırır.
Herkese günaydın.
Bu şarkı yazıdan sonra iyi gider.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder