28 Haziran 2014 Cumartesi

Babaannemin Lakırdıları

Yine akşam oldu garibim garip
Söylesem derdimi olur mi ayip
Eller silasinda bayram yapıyor
Bizim bu yerlerde gezmemiz ayip ayip ayip

Şu dağlar olmasaydi
Lalesi solmasaydi
Ölüm Allah'ın emri
Ayrılık olmasaydi

Dağları dağlasınlar
Koy beni ağlasınlar
Mezarımın üstüne
Kimseyi koymasınlar

Kahve içtim fincandan
Etirnafı mercandan
Al hançeri vur beni
Ben de bıktım bu candan

Uykum geldi esneyim
Erkekgiller sizi kalbimde besleyim
Kahvemi içtiniz
Fincanımı isteyim

Türlü türlü hallar 
Kedi başını sallar
Eşek de neyse ne
Gitti bizim çuvallar

Dağlar dağladı beni
Gören ağladı beni 
Ayırdı zalım felek
Derde bağladı beni

Hak tecelli eyleyince
Her işi âsân eder
Hâlk eder esbâbını 
Bir lâhzada ihsân eder
Hak sillesinin sedası yoktur
Bir vurdu mu davası yoktur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder